Agentie imobiliara Timisoara
Corales pe Facebook
Corales pe Google Plus
Corales pe Twitter
Corales pe linkedIn
Limba romana Limba engleza
 
oferte
RECOMANDATE
 
oferte in
EXCLUSIVITATE
 
oferte
BLOCURI NOI
 
ultimele
ACTUALIZARI
 
oferte
REZIDENTIAL
 

Baza de date completa

 “Aproximativ 90–92% din intregul volum al unui aisberg este subacvatic. Ca atare, forma portiunii scufundate poate fi estimata cu greu, doar privind partea vizibila de deasupra apei. Nu întamplator, acest fapt a dus la crearea expresiei „partea vazuta (sau nevazuta) a aisbergului” desemnand orice problema ale carei implicatii sunt mult mai complexe decat aparenta privire a acesteia.”
                                                                                                                        sursa Wikipedia
Partea vazuta
Simpla prezentare a unui imobil, cateva telefoane si deplasari justifica oare plata unui comision a carui masura in nenumarate cazuri poate reprezenta intregul venit al cumparatorului din ultimele luni? In cazul agentiei noastre, raspunsul la aceasta “dilema” poate fi usor asimilat cu partea vazuta (sau nevazuta) a aisbergului”, cel putin din punct de vedere al numarului de oferte gestionate.

Scopul
Venim in intampinarea ta, facandu-ti cunoscut faptul ca poate acea unica oferta vizionata este de fapt rezultatul muncii unui intreg colectiv dedicat, in fapt, unui SINGUR SCOP: acela de a putea pune la dispozitia oricarui client, indiferent de cerere, indiferent de moment, cele mai bune oferte existente pe piata in acel moment, care intrunesc cerintele tale.

Partea nevazuta
In acest sens, oferta aleasa este consecinta directa a zeci si sute de ore petrecute pentru:
- detaliere/preluare telefonica a tuturor ofertelor promovate
 de catre proprietari in toate mediile, fie ziare fie website-uri de profil;
deplasari in vederea detalierii ofertei (confirmari pe teren a datelor transmise telefonic, fotografiere, consilierea proprietarilor cu privire la pretul de piata);
actualizare permanenta a ofertelor existente in piata – de cele mai multe ori alegerea potrivita nu este oferta cea mai recent aparuta pe piata, deoarece este si o chestiune de timp pentru ca pretentiile proprietarilor sa se alinieze realitatilor pietei;
selectarea avizata a celor mai interesante oferte in scopul promovarii acestora, astfel incat accesul clientului la informatia relevanta sa fie cat mai rapid.

Realizari si obiective
Consecinta?
Raportandu-ne doar la piata rezidentiala a vanzarilor de apartamente, baza noastra de date contine peste 2.000 de oferte active, detaliate, constant actualizate, cu o medie lunara de 200 de oferte nou aparute.

Un aspect esential care caracterizeaza activitatea noastra este acela de a nu pretinde ca facem “de toate”, si de fapt nimic.

Scopul nostru este ca in final sa putem pune la dispozitia clientului cele mai bune oferte, indiferent daca cererea lui vizeaza sectorul rezidential sau cel comercial, achizitia sau inchirierea unui apartament, a unei case sau a unui spatiu dedicat afacerii in care este implicat.

Deciziile importante nu ar trebui sa fie influentate de intamplare sau noroc.

Un astfel de volum de munca presupune un colectiv corect dimensionat nivelului de oferte existente in piata, respectiv nivelului cererii, si o serie de investitii astfel incat sa putem oferi promptitudine maxima: conform statisticilor noastre, doar pentru una din zece oferte se solicita pretul corect astfel incat aceasta oferta sa faca obiectul unei tranzactii in perioada imediat urmatoare.